Send
Du mottar straks en kopi til den oppgitte mail-kontoen. Vi følger deg opp så raskt vi kan. Din referanse er: Hilsen oss på Kundeservice@sprell.no
Hei du, Ønsker du å kontakte oss fyller du enkelt ut kontaktskjemaet eller ringer oss på 23 22 22 22. Gjelder henvendelsen en bestilling (endringer i ordre, retur, reklamasjon) må vi ha ha informasjonen skriftlig via skjemaet nedenfor for at saken din skal bli behandlet.
Lurer du på hvor pakken din er kan du søke den opp her: posten.no (legge inn link) Da trenger du enten ordrenummeret eller telefonnummeret ditt. Ønsker du allikevel hjelp til sporing av pakken din? Husk å fylle inn ordrenummeret ditt når du sender skjemaet. Ordrenummeret finner du på bekreftelsen du har fått på epost, eller på Min Side om du er Sprellvenn. Har du ikke et ordrenummer trenger vi telefonnummeret ditt og epostadressen for å kunne finne frem bestillingen din.
Så fremt pakken din ikke er sendt fra oss kan vi kansellere ordren, slette varer fra ordren din, endre farger etc på produkter, kontaktdetaljer, leveringsadresse og leveringsmetode. Du har godkjent totalbeløpet via kortet/faktura, så vi kan dessverre ikke legge til noe i bestillingen din. Ønsker du det, legger du helt enkelt inn en ny ordre og skriver i kommentarfeltet at denne skal sendes med din forrige ordre (husk å skrive ordrenummer), da vil vi sørge for at de blir sendt sammen og du vil kun betale for frakt en gang.
Dersom pakken ikke er sendt fra oss kan vi endre kontaktdetaljer, leveringsadresser og leveringsmetoder. Husk å skriv ordrenummeret ditt i skjemaet nedenfor, så går det raskere å hjelpe deg.
Dersom du skulle være uheldig å motta en feil vare, eller en vare som ikke fungerer som den skal, gjør vi alt vi kan for å rette opp feilen. Fyll ut nedenstående skjema, forklar hva reklamasjonen går ut på og legg ved bilde/dokumentasjon. Vi vil vurdere reklamasjonen, refundere penger eller sende nytt produkt. Du vil få svar i løpet av 2 virkedager.
Hos oss kan du betale med Visa/Mastercard, Vipps, Klarna-faktura og Sprell-gavekort. Vi tar ingen betalingsgebyr. Betalingsfrist for faktura er 14 dager. Du vil motta faktura i en egen epost. Vi trekker penger fra kort/vipps/oppretter faktura når vi sender pakken din fra oss. Frem til pakken er sendt er beløp kun reservert på kontoen din. Endrer du bestillingen eller fjerner varer i bestillingen, er det det nye totalbeløpet du automatisk blir belastet for.
Vi tilbyr Klikk og Hent, du reserverer varene via sprell.no og henter og betaler når du kommer i butikken. Ønsker du å utsette hentefristen tar du kontakt med butikken, så ordner de det for deg. Se oversikt over alle butikker her.
Det er alltid spennende å få pakken fra Sprell - så fort som mulig! Vi pakker gavene normalt en virkedag etter at vi mottar bestillingen. Posten henter på alle hverdager hos Sprell, og bruker fra 2-3 arbeidsdager på å transportere pakken fram til ditt leveringssted. Avhengig av hvor du bor, og hvilken dag du bestiller, tar det altså fra 2-4 dager innen du får varene. Kjøper du “bestillingsvarer” (hovedsakelig møbler og noen barnevogner), kan leveringstiden variere. Det vil stå beskrevet på produktsiden samt i ordrebekreftelsen din.
Du kan enkelt sjekke om en vare er tilgjengelig i spesifikke sprellbutikker ved å gå inn på produktsiden for varen og åpne Klikk og Hent-nedtrekksmenyen. Du kan reservere varen i butikk ved å benytte Klikk og Hent-funksjonen eller ved å ta kontakt med butikken du ønsker å handle i. Oversikt over alle butikkene finner du HER (link til butikksiden)
Har du spørsmål om spesifke produkter eller egenskaper ved produkter, eller trenger du rett og slett tips eller råd for å velge rett, så kan du sende oss en forespørsel nedenfor.
Du kan reservere varer i alle sprellbutikker ved å benytte Klikk og Hent-funksjonen på sprell.no. Den finner du inne på produktsiden til alle varer du finner på sprell.no. Du kan også kontakte den butikken du ønsker å holde av produktet i, her ser du oversikt over alle butikkene